digital

Zaprojektuj dobrą stronę!

Virtu już wie, jak powinna wyglądać wzorowo zaprojektowana strona. Wykonana przez nas strona jest doskonałą wizytówką firmy, prezentuje jej działalność, daje internaucie to, czego potrzebuje, czego szuka.

 

KROK 1: OCZEKIWANIA
Internauci oczekują przejrzystości i intuicyjnej nawigacji. Strona musi być zaprojektowana z konkretnymi założeniami. I tak z myślą o prezentacji produktów, pokazanie ich atutów sprzedażowych oraz najwyższej jakości zrealizowaliśmy stronę Virtu.
W tym przypadku internauta otrzymuje jasny komunikat: oprócz produktu o najwyższej jakości dodatkowo otrzymuje coś bardziej cennego: czas na to, co lubi robić. Strona jest łatwa w nawigacji, intuicyjna. Dobrze zaprojektowana strona zachęca użytkownika do pozostania na niej jak najdłużej, naturalnie zachęca do poznania dodatkowych produktów oraz samej marki. To zapewnia tzw. najwyższy poziom konwersji – czyli zaprojektowanie serwisu w taki sposób by strona główna i podstrony były do siebie podobne. Tak oddana do użytku strona pozwala zbudować i podtrzymywać między marką a klientem, pozwala również do podjęcia przemyślanej decyzji zakupowej.

KROK 2: PROJEKTOWANIE
Strona główna musi być przejrzysta, w układzie standardowym. Logotyp Virtu firmy jest po lewej stronie tak, jak na wszystkich pozostałych podstronach. Menu główne towarzyszy cały czas użytkownikowi, w postaci ruchomej belki. Towarzyszy internaucie również na podstronach, dzięki temu serwis jest przyjazny i pozwala łatwo i szybko przejść do innych podstron. Zakładka „produkty”, jako najważniejsza, została umieszczona w najbardziej eksponowanym miejscu, czyli pośrodku. Intuicyjnie po prawej stronie znajduje się wyszukiwarka. Stopka musi być przejrzysta i zrozumiała, dzięki niej w łatwy sposób można przejść do konkretnej podstrony. Tak samo, jak w menu, pośrodku znajduje się sekcja produktowa z wypisanymi w kolumnie kategoriami produktów.

KROK 3: SLAJDERY
Strategiczny slajder główny bezpośrednio przekierowuje do konkretnej grupy produktów. Dobierz tak elementy graficzne i hasła, by trafiły do potencjalnego klienta, by przyciągnęły uwagę. Jest to pierwszy element, jaki zauważa internauta, warto pamiętać, by był spójny z tym, co firma ma do zaoferowania. Pamiętaj, że optymalny czas jednej informacji na sjalderze to od 3 do 5 sekund. Zachowaj rotację poziomą. Na nowej stronie Virtu dodatkowo zastosowaliśmy mały, poziomy slajder.
Oczywiście poza informacjami na temat produktów, jakie mamy do zaoferowania, warto wprowadzić dodatkowe zakładki.

KROK 4: O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ?
Ulepszaj stronę o innowacyjne rozwiązania. Jednym z nich może być opcja wyszukiwania produktów. Dla przykładu na stronie Virtu po kliknięciu zakładkę̨ „produkty” przed użytkownikiem rozwija się̨ tzw. mega menu. Jest ono maksymalnie funkcjonalne i zrozumiałe.
Wszystkie pozostałe elementy na stronie ulegają rozmazaniu, aby nie dekoncentrować użytkownika. Szybki filtr w wyszukiwarce na stronie internetowej dzięki niemu wyszukiwanie produktów nie stanowi większego problemu.

Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*