Nextday Touchpoint Communication - View CaseStudy - logo menu
Gosia

TOUCHPOINT COMMUNICATIONS W KAMPANII MARKI GOSIA

KLIENT:

W ofercie marki GOSIA znajdują się produkty ułatwiające sprzątanie, gotowanie, a także pakowanie. To niezbędne wyposażenie każdego gospodarstwa domowego.

CELE:

Jednym z celów było osiągniecie jak najwyższego stopnia identyfikacji flagowego produktu – nowego mopa – z marką Politan, poprzez dotarcie do grupy docelowej i jej zaangażowanie. Istotne w procesie komunikacji była również zmiana podejścia do sprzątania poprzez użycie do tego celu produktu unikalnego i jedynego w swoim rodzaju – opatentowanego na skalę światową.

 

Zadaniem Nextday Touchpoint Communication było również całościowe przygotowanie koncepcji kampanii marketingowej, stworzenie media planu oraz opracowanie propozycji najbardziej efektywnych punktów styku klienta z marką. Dodatkowe działania dotyczyły projektowania materiałów, DTP, a także produkcji oraz koordynacji działań – w internecie oraz punktach sprzedaży.

 

DZIAŁANIA:

Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy między innymi spójny Key Visual oraz Landing Page, będący sercem kampanii – to do niego trafiali klienci ze wszystkich touchpointów.

Gosia

Dodatkowo, w celu zaangażowania konsumentów powstała specjalnie zaprojektowana gra – aplikacja konkursowa na Facebooku o nazwie "Sprzątnij nagrody i wyjedź do Holandii". Polegała ona na dobraniu odpowiedniego mopa do pojawiających się wizerunków kwiatów. Aplikacja pozwoliła zebrać dane od 80000 osób, a także skutecznie zwiększyć zasięg kampanii. W okresie jej trwania ponad 7000 unikalnych użytkowników przebywało na stronie średnio 4 minuty.

 konkurs

Kampania toczyła się również na fanpage Facebook, który został wykonany specjalnie na potrzeby kampanii. W okresie jej trwania w ciągu 2 tygodni udało się pozyskać 3181 fanów, a także znacząco wyprzedzić konkurencję (Vileda 1736 fanów, Jan Niezbędny 1003 fanów).

 

 

 

Agencja Nextday Touchpoint Communication opracowała również spot reklamowy nowego produktu, który emitowany był online przed przed wybranymi programami, m.in.: Kuchennymi rewolucjami. Z tego punktu styku pozyskaliśmy ponad 17 000 kliknięć przy ponad 1 800 000 odsłon.

 

 

 

Materiały POS znalazły się w 14 wielkopowierzchniowych sklepach Tesco w całej Polsce, i to tuż przed świętami wielkanocnymi. Specjalnie zaprojektowane ulotki, ścianki i gadżety promowały produkt przy półce oraz w alejkach handlowych. W wyniku prowadzonych działań wszystkie produkty zostały wyprzedane.

 Gosia

 

EFEKTY:

- 11 525 unikalnych użytkowników
- 7194 unikalnych użytkowników uczestniczących w konkursie
- 18 793 zgłoszeń w bazie konkursowej
- 1 800 000 odsłon reklam w serwisie vod.onet.pl
- 405 364 wpisów na wszystkich 6 blogach

Kontakt

Tomasz Madejski
Managing Director
508 070 413
t.madejski@nextday.pl

Aleksandra Pinoczek
ACCOUNT DIRECTOR
536 770 670
a.pinoczek@nextday.pl

Anna Kania
Account Manager
536 150 179
a.kania@nextday.pl

Filip Andrzejewski
Account Manager
530 800 606
f.andrzejewski@nextday.pl

Tomasz Madejski
MOBILE: 508 070 413

Aleksandra Pinoczek
MOBILE: 536 770 670

Anna Kania
MOBILE: 536 150 179

Filip Andrzejewski
MOBILE: 530 800 606





UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

Zapraszamy do kontaktu:

Kontakt
Kontakt

Tomasz Madejski
Managing Director
508 070 413
t.madejski@nextday.pl

Aleksandra Pinoczek
ACCOUNT DIRECTOR
536 770 670
a.pinoczek@nextday.pl

Anna Kania
Account Manager
536 150 179
a.kania@nextday.pl

Filip Andrzejewski
Account Manager
530 800 606
f.andrzejewski@nextday.pl

Tomasz Madejski
MOBILE: 508 070 413

Aleksandra Pinoczek
MOBILE: 536 770 670

Anna Kania
MOBILE: 536 150 179

Filip Andrzejewski
MOBILE: 530 800 606





UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

Zapraszamy do kontaktu: