Nextday Touchpoint Communication - View CaseStudy - logo menu

Bolesław Piecha

KAMPANIA WYBORCZA BOLESŁAWA PIECHY

Wybory uzupełniające do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej odbyły się po śmierci dotychczasowego Senatora, śp. Antoniego Motyczki z Platformy Obywatelskiej.

KANDYDAT:

Doświadczony polityk, poseł Sejmu RP IV, V, VI oraz VII kadencji.
W latach 1994-1998 radny oraz wiceprzewodniczący Rady Miasta Rybnika
od 1997 do 2001 roku dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 3 w Rybniku.
Jako poseł Sejmu RP pełnił funkcję Sekretarza Stanu w Ministerstwie Zdrowia (w latach 2005 – 2007),
W wyborach parlamentarnych przeprowadzonych 9 października 2011 uzyskał mandat poselski Sejmu VII kadencji i objął przewodnictwo w Sejmowej Komisji Zdrowia.

CELE:

- Zwycięstwo w wyborach uzupełniających do senatu RP
- Aktywizacja elektoratu Prawa i Sprawiedliwości w okręgu wyborczym nr 73
- Poinformowanie wyborców o terminie wyborów
- Realizacja założonych działań komunikacyjnych.

DZIAŁANIA:

Rozpoczęcie działań poprzedziło wykonanie badań marketingowych. Badanie fokusowe, przeprowadzone wśród wyborców Prawa i Sprawiedliwości, pozwoliło na wyodrębnienie kluczowych problemów regionu.
Dzięki temu poznaliśmy opinie wyborców o kandydacie, a także szanse i zagrożenia, związane z jego startem w wyborach. Umożliwiło to zbudowanie kluczowego przekazu, który został zawarty w haśle „Czas na Śląsk”.

Bolesław Piecha_artykuł 

Zarówno przed, jaki w trakcie kampanii prowadzony był ciągły monitoring mediów, dotyczący kontrkandydatów Bolesława Piechy, a także wszystkich informacji związanych z wyborami. Kontrolę nad przebiegiem kampanii umożliwiał również przygotowany media plan, w którym zawarte były wszystkie kanały komunikacji, jakie miały być wykorzystane, wraz z dokładnym harmonogramem prowadzenia działań. Obejmował on okres miesiąca poprzedzającego datę wyborów uzupełniających. Był on na bieżąco aktualizowany, co wpłynęło na właściwą koordynację wszystkich działań.

 

Agencja Nextday Touchpoint Communication była odpowiedzialna za stworzenie spójnego key visuala kampanii Bolesława Piechy, a także za zaprojektowanie oraz produkcję materiałów promocyjnych – reklam prasowych, ulotek, plakatów, banerów oraz billboardów. Te ostatnie zawierały w sobie element kontekstowy. Budowę materiałów wizerunkowych poprzedziła sesja fotograficzna kandydata.

 

Bolesław Picha_billboard

 

Bolesław Piecha_ulotka

 

Bolesław Piecha

 

W trakcie trwania kampanii na bieżąco informowaliśmy o jej przebiegu na stronie internetowej kandydata, a także na profilu posła w serwisie społecznościowym Facebook. Uruchomilismy również oficjalny profil kandydata w serwisie YouTube, na którym umieszczone zostały jego spoty wyborcze, a także podziękowania za poparcie po zakończeniu wyborów.

 

 


 

Agencja Nextday Touchpoint Communication koordynowała również przebieg wizyty posłów Prawa i Sprawiedliwości w Rybniku. Wsparcie kandydata zostało połączone z organizacją zjazdu partii w Rybniku-Kamieniu. W ciągu tygodnia poprzedzającego datę wyborów odbyły się spotkania z mieszkańcami, wykłady, a także wydarzenia specjalne, takie jak rozegranie charytatywnego meczu piłki nożnej, w którym udział wzięli posłowie Prawa i Sprawiedliwości oraz lokalni samorządowcy.

 

wystawa w Sejmie

Elementem, który idealnie wpisał się w przebieg kampanii była również organizacja specjalnej wystawy w Sejmie, połączonej z obchodami 140 rocznicy urodzin Wojciecha Korfantego, wybitnego Ślązaka, przywódcy III Powstania Śląskiego. Wystawa o nazwie „Czas na Śląsk” pozwoliła pokazać piękno naszego regionu wszystkim parlamentarzystom.

 wystawa w Sejmie 2

EFEKTY:

- Zwycięstwo Bolesława Piechy w wyborach uzupełniających do Senatu RP w okręgu numer 73
- Najwyższy wynik spośród wszystkich kandydatów: 7736 głosów (28.48%)
- Skuteczna aktywizacja elektoratu Prawa i Sprawiedliwości
- Wygrana w miejscowościach, z których pochodzi główny konkurent kandydata – Mirosław Duży z PO.

Kontakt

Tomasz Madejski
Managing Director
508 070 413
t.madejski@nextday.pl




Anna Kania
Account Manager
536 150 179
a.kania@nextday.pl

Filip Andrzejewski
Account Manager
530 800 606
f.andrzejewski@nextday.pl

Tomasz Madejski
MOBILE: 508 070 413



Anna Kania
MOBILE: 536 150 179

Filip Andrzejewski
MOBILE: 530 800 606





UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

Zapraszamy do kontaktu:

Kontakt
Kontakt

Tomasz Madejski
Managing Director
508 070 413
t.madejski@nextday.pl




Anna Kania
Account Manager
536 150 179
a.kania@nextday.pl

Filip Andrzejewski
Account Manager
530 800 606
f.andrzejewski@nextday.pl

Tomasz Madejski
MOBILE: 508 070 413



Anna Kania
MOBILE: 536 150 179

Filip Andrzejewski
MOBILE: 530 800 606





UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

UL. PROSTA 135B
44-200 RYBNIK
E-MAIL: BIURO@NEXTDAY.PL

Zapraszamy do kontaktu: