Galmet. Rebranding

Branża grzewcza

Cel: Osiągnąć przewagę konkurencyjną poprzez wcielenie w życie skutecznej strategii marketingowej dla firmy GALMET.

Gracze: NXT, doświadczona agencja marketingowa i GALMET, polski producent kotłów c.o., ogrzewaczy, pomp ciepła oraz kolektorów słonecznych.

Działanie: Przygotowanie profesjonalnej strategii marketingowej i nowej identyfikacji wizualnej.

Czy osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej jest możliwe? Co może zbliżyć firmę do utrzymania jej jak najdłużej?

Znajdujemy się na rynku nowych przestrzeni i możliwości. Możemy się im przyglądać, ale wszystko zdobędzie ten, kto pierwszy zobaczy je najwyraźniej. Najważniejsze, to dobrze zrozumieć reguły walki konkurencyjnej. Tymi słowami rozpoczęliśmy naszą kilkudziesięciostronicową strategię dla firmy GALMET. Dzięki niej nasz klient jest postrzegany jako firma, która sprzedaje urządzenia grzewcze, a przy tym dba o środowisko i restrykcyjnie przestrzega unijnych standardów.

Przewagę konkurencyjną zyskaliśmy dzięki dostarczaniu mądrych i bezpiecznych rozwiązań, stawiając w swoim centrum potrzeby konsumenta. Skuteczny komunikat zniwelował strach związany z decyzją zakupową, zapewniając spokój, komfort i wygodę.

Wynik: GALMET to marka działająca zgodnie z najlepszymi standardami ochrony środowiska.