Manual sprzedażowy. EUROCOLOR

Branża okienna

Cel: Zagwarantować zespołowi sprzedawców kompleksowy dokument, pokazujący, w jaki sposób klient podejmuje decyzje zakupowe.
Gracze: NXT, śląska agencja marketingowa oraz EUROCOLOR jeden z największych producentów okien i drzwi.

Działanie: Zwróciliśmy szczególną uwagę pracowników EUROCOLOR na najważniejsze kwestie związane z decyzjami zakupowymi, jakie podejmują konsumenci. Najlepsze praktyki sprzedażowe oraz najczęściej pojawiające się pytania klientów wraz ze skutecznymi odpowiedziami i zaleceniami zebraliśmy w manualu sprzedażowym. To dziś niezbędnik każdej firmy, która w ramach swojej działalności zajmuje się profesjonalną sprzedażą i obsługą klienta. W przygotowanym przez nas manualu wyjaśniliśmy jak prawidłowo prowadzić klienta przez proces decyzyjny, aby zakończył się pomyślnie dla obu stron. Położyliśmy nacisk na ważne rozróżnienie: miejsce kontaktu z klientem. Dla salonu, rozmowy telefonicznej czy kontakt za pomocą internetu wskazaliśmy inne, kluczowe (bo skuteczne) kwestie, na które należy zwrócić szczególną uwagę.

Wynik: EUROCOLOR zyskał skutecznych specjalistów sprzedaży, którzy znając przedmiot sprzedaży, wiedzą jak o nim opowiedzieć, co przekłada się na znaczne wzrosty sprzedażowe.




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*