Demarko. Strategia komunikacji

Branża maszynowa

Cel: Zbudować przejrzystą strategię komunikacji, która umiejętnie odróżni od siebie dwie submarki: DEMARKO TRAILERS oraz DEMARKO STEEL SERVICES.

Gracze: NXT, agencja reklamowa ze Śląska oraz DEMARKO STEEL SERVICES – międzynarodowa firma z branży przetwórstwa stali, dysponująca największym w Europie parkiem maszynowym.

Działanie: Zbudowanie strategii marki, której model działania jest doskonale powtarzalny, bez względu na zamówienie, wymagania klienta i zaistniałe okoliczności.

DEMARKO STEEL SERVICES stało się marką godną zaufania, taką, która świetnie zarządza systemem usług, wartości, maszyn, ludzi oraz przewag, łącząc je w stabilny model.
Claim „Steel is simple” przedstawia markę jako silną i pewną siebie. Dzięki 30-letniemu doświadczeniu i tysiącom wykonanych zleceń obróbka stali, wymagająca zaawansowanych umiejętności inżynierskich, to dla firmy chleb powszedni.

Wynik: DEMARKO STEEL SERVICES to marka silna, dojrzała i profesjonalna, znajdująca się na tym samym poziomie, co DEMARKO TRAILERS. Oryginalny design i świetne story, promowane poprzez nowoczesne narzędzia marketingowe, sprawiają, że klient łatwo zauważa i szybko decyduje się na produkt.
Dzięki strategii marketingowej podejście do klienta i działania podejmowane przed zleceniem, w jego trakcie i po wykonaniu są zawsze identyczne, przewidywalne, również w przypadku nagłych i pilnych zamówień. Klient otrzymuje zawsze perfekcyjnie to samo.




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*