EKO-OKNA. Rebranding

Branża okienna

Cel: Zyskać sympatię klientów niezależnie od miejsca ich zamieszkania

Gracze: NXT, śląska agencja marketingowa i EKO-OKNA, firma kierująca swoje produkty do klientów z całego świata.

Działanie: Rebranding na światowym poziomie. Wiedzieliśmy, że kluczem do sukcesu w przypadku tego działania jest globalna strategia komunikacji. Należało pokazać ją w tekście i obrazie, dlatego skoncentrowaliśmy się na międzynarodowym przekazie.

Skorzystaliśmy ze słynnych budowli, które symbolizują poszczególne kraje. W grafice obok wieży Eiffla, stanęła Statua Wolności i Zamek Królewski w Warszawie. Pozostałe elementy graficzne to proste i geometryczne kształty. Inspiracją były kamienie szlachetne odznaczające się doskonałością formy i pięknem. Tworząc branding nie zapomnieliśmy o spójności. Czystość form i przejrzystość widoczne w designie wynikają z filozofii marki EKO-OKNA, która opiera się właśnie na takich wartościach.

Wynik: Globalny wymiar komunikacji z klientem. Cel został osiągnięty.




Otrzymaj darmową wycenę

email*

telefon*

usługa*

dodatkowe informacje*