Cel: podbić świat stolarki okiennej dzięki profesjonalnie przygotowanej strategii.
Gracze: NXT, śląska agencja marketingowa i EUROCOLOR, wiodący producent okien i drzwi w Polsce.
Działanie: skuteczny rebranding, opracowany w ramach nowej strategii marketingowej.
Reguły brandingu wyraźnie wskazują, że dla konsumenta obok konkretnych parametrów istotne są design i emocje. Marka bez osobowości znika w dżungli nieograniczonej konkurencji. W związku z tym intensywnie pracowaliśmy nad wyróżnieniem brandu EUROCOLOR.
Proponując unikalną obietnicę marki, sprecyzowaną filozofię i misję, sprawiliśmy, że komunikat stał się kompletny i spójny. EUROCOLOR rozwiązuje dziś jeden z największych problemów społecznych, wspólny dla milionów ludzi na świecie. Ten wróg to brak zaufania, szczególnie widoczny na linii klient-branża budowlana. Autentyczne, pełne emocji treści zawarte w materiałach reklamowych komunikują maksymalne bezpieczeństwo i najwyższą jakość, jaką dają produkty firmy. Podkreśla to nowy claim „Okno. Serce domu”.
Wynik: oryginalne rozwiązanie – niespotykana w branży budowlanej strategia wsparta hasłem „Widzieć świat. Wyruszać i wracać. Być i czuć”.