Galmet. Ciepło z klasą

Branża grzewcza

Cel: zwiększyć rozpoznawalności marki GALMET poprzez organizację ogólnopolskiej kampanii społecznej, adresowanej do uczniów, rodziców i nauczycieli.

Gracze: NXT, agencja reklamowa w Rybniku i GALMET – bohater rozwiązujący problem społeczny, jakim jest brak ekologicznego ciepła w polskich szkołach.

Działanie: w ramach kampanii stworzyliśmy dedykowany landing page, poprzez który uczniowie, nauczyciele oraz rodzice z całej Polski głosowali na szkoły zasługujące ich zdaniem na „Ciepło z klasą”. Trzy placówki, które zebrały największą ilość głosów, wygrały innowacyjny sprzęt grzewczy.

Działania wzmocniły wizerunek naszego klienta, dzięki temu, że GALMET zmierzył się powszechnym problemem niedogrzanych szkół. To działanie na miarę światowych marek. Nikt wcześniej nie miał odwagi się tego podjąć. W projekcie wzięło udział 65.000 uczestników z całej Polski.

Landing page kampanii zanotował 994.847 odwiedzin. Akcja zyskała szeroki rozgłos w mediach. W związku z ogromnym zaangażowaniem uczestników zorganizowaliśmy wielką dogrywkę i daliśmy drugą szansę szkołom, które nie wygrały w pierwszym etapie.





Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*