Virtu. Czas na to, co naprawdę ważne

Branża FMCG

Cel: zwiększenie sprzedaży produktów sezonowych VIRTU poprzez zaoferowanie klientom szybkich i łatwych w przygotowaniu potraw na wigilijny stół.

Gracze: NXT, śląska agencja marketingowa, i firma, która daje gotowy przepis na brak czasu – VIRTU

Działanie: Zdobycie największego zasięgu dla świątecznej kampanii VIRTU.

Stworzyliśmy limitowaną serię szybkich i łatwych w przygotowaniu dań świątecznych, charakteryzujących się wysoką jakością. Intensywnie zielone opakowanie i świąteczne motywy wyróżniły produkty na sklepowej półce.

Przygotowaliśmy scenariusz do świątecznego spotu reklamowanego, który emitowany był w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych. W zaledwie 15 sekund pokazaliśmy pełną emocji historię rodzinną. Zamiast eksponować produkt, skupiliśmy się na najważniejszych rodzinnych wartościach. Spot obejrzało ponad 3.000.000 telewidzów. Informacje o kampanii pojawiły się w prasie branżowej o nakładzie ponad 70.000 egzemplarzy oraz w najpopularniejszych czasopismach kobiecych. Informacji nie zabrakło także na największych portalach branżowych. Ogromnym zainteresowaniem cieszył się konkurs świąteczny przeprowadzony na Facebooku VIRTUozów Smaku. Post konkursowy dotarł do niemal 90.000 użytkowników portalu.

Wynik: Dzięki kampanii mogliśmy przeżyć bajeczne święta. Blisko 80.000 polskich rodzin zyskało dodatkowe 4 godziny na wspólną celebrację Bożego Narodzenia!