Virtu. Rób co lubisz

Branża FMCG

Cel: wypromować markę VIRTU w celu zwiększenia jej rozpoznawalności i popularyzacji hasła „rób co lubisz”

Gracze: efektywna agencja marketingowa – NXT i lider rynku w kategorii chłodzonych dań gotowych – VIRTU.

Działanie: kampanię reklamową utrzymaliśmy w duchu stworzonej przez nas strategii marki VIRTU.
Na jej potrzeby zorganizowaliśmy konkurs, dzięki któremu stworzyliśmy społeczność intrygujących ludzi z pasjami i marzeniami. To właśnie im chcieliśmy podarować możliwość robienia tego, co kochają najbardziej.
Powołany na potrzeby konkursu Departament Wolnego Czasu głosił hasło: Rób, co lubisz, ułatwimy Ci to.

Konkurs przeprowadzony na landing page’u wsparliśmy kampanią w sieci reklamowej Google. Działania PR, w tym e-mail marketing i promocja w mediach społecznościowych (głównie na portalu Facebook) znacznie zwiększyła zasięg konkursu. Stickery, dołączane do miliona opakowań produktów VIRTU dystrybuowanych do największych sieci handlowych, informowały klientów o trwającej akcji.

Zdobyliśmy 36.000.000 odsłon, ponad 8.000.000 wyświetleń i aż 1.660 zgłoszeń konkursowych, dzięki którym poznaliśmy 1.660 ludzi pełnych pasji.

Wynik: wzrost sprzedaży produktów VIRTU o 246%!