Manual sprzedażowy. Virtu

Branża FMCG

Cel: Uświadomić zespół zespołowi sprzedawców handlowców, że sprzedaż to także szereg często abstrakcyjnych czynności, takich jak np. budowanie relacji, które w konsekwencji prowadzają do finalizacji zakupu.
Gracze: jedna z najlepszych agencji marketingowych na Śląsku NXT i Virtu – obecny lider rynku w kategorii chłodzonych dań gotowych.

Działanie: Przygotowaliśmy manual sprzedażowy – przewodnik dla sprzedawcy, w którym razem z klientem VIRTU przemierzamy drogę od poznania produktu do podjęcia decyzji zakupowej. Dokonaliśmy wyraźnego rozgraniczenia dwóch grup klientów – B2B i B2C. Dzięki temu mogliśmy dobrać język komunikacji i sposoby podejmowania dialogu z klientem.
Naszym celem było pokazanie, jak ważna jest kultura, w której funkcjonuje klient, dlatego przedstawiliśmy kilka faktów dotyczących poziomu zaufania do sprzedawców w Polsce.
Dla uzyskania lepszych wyników sprzedażowych wyjaśniliśmy poszczególne techniki sprzedaży – takie jak future pace, czy elewator pitch. Niezbędne jest także poznanie kluczowych wyróżników produktów: cecha, zaleta, korzyść. Marketing postarał się, aby produkt był rozpoznawalny na rynku i obecny w mediach, to po stronie sprzedawcy leży finalizacja produktu.

Wynik: Umiejętny wpływ na decyzje zakupowe klientów Virtu. Specjaliści do spraw sprzedaży znają potrzeby i ewentualne obawy swojego klienta – reagują szybko i sprawnie, wiedząc, że sprzedaż to gra.




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*