Cel: Podtrzymać wizerunek eksperta w branży cukierniczej poprzez dostarczenie niezwykłych opakowań.
Gracze: MIESZKO – lider rynku w branży cukierniczej i NXT – śląska agencja reklamowa.
Działanie: Stworzenie skutecznych projektów opakowań, kierowanych do różnorodnych grup docelowych.
Współpraca z ekspertem w produkcji pralinek z 70-letnią tradycją wymagała elastyczności. Mieliśmy do czynienia ze zróżnicowanym adresatem i szeregiem odmiennych marek należących do MIESZKA, który swoje produkty sprzedaje w całej Europie.
Projektując opakowanie dla ZOZOLI koncentrowaliśmy się na wyraźnych barwach i wesołych postaciach występujących na opakowaniach. W przypadku produktów typu Premium, komunikujących wyszukane składniki i oryginalny smak, postawiliśmy na elementy symbolizujące prestiż i elegancję. Jeszcze innego projektu wymagały rodzinne pyszności – cukierki Michaszki.
Wynik: Umiejętne rozróżnienie grup docelowych i opakowania, które wpływają na wzrost sprzedaży produktów marki MIESZKO.