Cel: Odświeżyć design opakowań produktów marki VIPOR.
Gracze: VIPOR, czeski producent artykułów gospodarstwa domowego i agencja reklamowa NXT, która kompleksowo wykonuje projekty opakowań.
Działanie: Stworzyć opakowanie, które na nowo pokaże atuty produktu naszego klienta.
Pracę rozpoczęliśmy od zapoznania się z badaniami czeskiego rynku, ponieważ chcieliśmy poznać potrzeby i preferencje tamtejszych klientów. Opakowania zaprojektowaliśmy tak, żeby wzrok konsumenta automatycznie zarejestrował informacje na temat najważniejszych właściwości produktu. Wybraliśmy czytelną formę graficzną i wyraźne wizualizacje produktu. W celu usystematyzowania poszczególnych linii produktów marki VIPOR dla każdej z nich przygotowaliśmy inną kolorystykę.
Odmieniliśmy bohatera marki – szopa Mývala. Odświeżyliśmy jego kolor i wygląd.
Wynik: Publikacja projektów opakowań na portalu Packaging of The World.