Virtu. Fresh In

Branża FMCG

Cel: Stworzyć ciekawe opakowanie dla produktu, który nie ma swojego odpowiednika na sklepowej półce.

Gracze: NXT, agencja reklamowa ze Śląska, VIRTU – marka, która zna trendy panujący w branży FMCG.

Działanie: Zaprojektować unikatowe opakowanie odpowiadające na potrzeby współczesnego konsumenta, który oczekuje pełnej wygody jedzenia.

Projektując opakowania skupiliśmy się na ich przejrzystości. Niewielka etykieta nie zasłania dania, co pozwala klientowi poznać zawartość produktu jeszcze przed zakupem. Zieleń wykorzystana w logotypie nawiązuje do świeżości dania. Wybraliśmy formę pojemnego kubka. Zamiast tradycyjnej, papierowej etykiety, zastosowaliśmy innowacyjną technologię foliowania IML, która polega na zgrzewaniu etykiety z opakowaniem bezpośrednio w trakcie jego produkcji. Minimalistyczne opakowanie w pełni prezentuje produkt VIRTU – świeżą kompozycję mięsa i warzyw.

Wynik: Poręczne opakowanie idealnie współgrające z szybką w przygotowaniu zawartością przykuwa wzrok klienta.




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*