Virtu. Smaki Świata

Branża FMCG

Cel: Smaczne danie podane w wygodnym i praktycznym opakowaniu.

Gracze: Nasz kreatywny team, NXT i VIRTU, producent dań gotowych serwujący Smaki Świata.

Działanie: Zaprojektować przyciągające uwagę opakowanie, w którym można podgrzać danie.

Seria produktów Smaki Świata należy do submarki VIRTU – KUBEK NA RAZ. Opakowania są utrzymane w tej samej konwencji, jednak różni je grafika nawiązująca do kraju, z którego wywodzi się danie. W kreacji wykorzystaliśmy elementy zdobnicze, ilustrujące charakterystyczne budowle lub motywy rozpoznawalne dla danego regionu. Z tego samego względu opakowania różnią się kolorystyką. W projekcie wykorzystaliśmy motyw tablicy kredowej, powszechnie stawianej przy wejściu do restauracji.

Opakowanie zawiera najważniejsze informacje o produkcie. Obok czasu przygotowania i gramatury pojawiają się bezpośrednie komunikaty: „jesz prosto z kubka”, „podgrzewaj w mikrofalówce”.

Wynik: Kreacja i wykonanie innowacyjnego opakowania dla submarki VIRTU. Projekt wpisujący się w trend convenience food przyniósł szybki wzrost sprzedaży.

 

 

 




Otrzymaj darmową wycenę

email*

telefon*

usługa*

dodatkowe informacje*