Virtu. Super Virtusie

Branża FMCG

Cel: Kreacja opakowań przedstawiających Brand Hero – dziecięcego idola i przyjaciela rodziców dbających o zdrowe nawyki żywieniowe swoich dzieci.

Gracze: NXT, agencja, która zna się na projektowaniu opakowań i nasz wieloletni klient – marka VIRTU.

Działanie: Zaprojektować atrakcyjne opakowanie dla SUPER VIRTUSIA – submarki stworzonej z myślą o najmłodszych.

W trakcie kreacji korzystaliśmy z wyników badań publikowanych przez Światową Organizację Zdrowia i raportów poświęconych aktualnym potrzebom rozwojowym dzieci w Polsce i Europie. Postać Super Virtusia powstała we współpracy z psychologiem dziecięcym. Projekt opakowania dopasowaliśmy do światowych trendów panujących na rynku branży FMCG.

Brand Hero widoczny na opakowaniu przyciąga uwagę dwóch grup docelowych – dzieci i rodziców. Dla młodszych to niezastąpiony bohater, z którym chcą się utożsamiać. Rodziców przekonują inne atuty produktu zaprezentowane przy użyciu wyrazów dźwiękonaśladowczych. Wizualizacja smaku i przezroczyste okienko pokazujące zawartość to spełnienie oczekiwań świadomego konsumenta.

Wynik: Dynamiczny wzrost sprzedaży owocowych pierożków VIRTU.