Cel: Uzyskanie przewagi konkurencyjnej wśród płynów do zabrudzeń.
Gracze: EUREKA, producent ekologicznych i nowoczesnych wyrobów z branży chemii gospodarczej oraz NXT, zespół ponad 20 ekspertów branży reklamowej.
Działanie: Projekt opakowań, które podkreślą poszukiwane cechy produktu – nieskazitelną czystość i przyjemny zapach.
Szereg przyswojonych badań konsumenckich i inteligentny design to punkt wyjścia do stworzenia opakowania, po które wracają klienci. Przygotowaliśmy propozycje trzech opakowań dla środków czystości. Zastosowany komunikat koncentruje się na wyjątkowym i długotrwałym zapachu płynu EUREKA. Badania, z których skorzystaliśmy, przekonały nas, że to właśnie ten element najmocniej wpływa na poczucie czystości u konsumentów. Dla spotęgowania efektu świeżości na etykietach umieściliśmy rozświetlenia – prawdziwy „must have” wszelkich środków czystości.
Wynik: Projekt, który charakteryzuje świeże spojrzenie na design. Etykieta opakowania utwierdza klienta w przekonaniu, że wybiera skuteczny środek czystości.