Politan. Rebranding

Rozwiązania dla branży FMCG

Cel: Znalezienie wspólnego mianownika dla trzech podległych submarek naszego klienta.

Gracze: NXT, agencja reklamowa na Śląsku i POLITAN – producent jednorazowych artykułów gospodarstwa domowego.

Działanie: Stworzenie komunikatu, który usystematyzuje trzy submarki naszego klienta: Gosia, Helios, Amigo.

Budowę nowego wizerunku marki rozpoczęliśmy od usystematyzowania hierarchii marki POLITAN.
W przygotowanym Key Visualu pokazaliśmy, że firmę wyróżnia bogaty asortyment. W tym celu wykorzystaliśmy zbiór piktogramów ilustrujących najbardziej popularne produkty firmy wraz z ich zastosowaniem. Motyw linii przerywanej pełni rolę drogowskazu, który prowadzi odbiorcę przez kompozycję graficzną i przekaz tekstowy.

Filozofia marki zakłada, że wspólnota interesów kształtuje rozwój firmy i jej klientów, budując realne zyski dla obu stron. Zgodnie z tą dewizą osiągnęliśmy określony cel – w pierwszym kontakcie z marką wiemy, czym się zajmuje i jak bogaty asortyment posiada. To marka, która pomaga konsumentom zachować ład w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Jest dostawcą kompleksowych rozwiązań.   

Wynik: Przejrzysta prezentacja bogatego asortymentu firmy POLITAN.




Otrzymaj darmową wycenę

email*

telefon*

usługa*

dodatkowe informacje*