Promar. Rebranding

Branża FMCG

Cel: zaplanować skuteczny rebranding, który wyróżni markę na tle konkurencji.

Gracze: NXT, dobra agencja reklamowa i firma PROMAR – producent maszyn, dodatków do żywności i materiałów opakowaniowych.

Działanie: Stworzyć wyjątkowy wizerunek naszego klienta.

Obietnica marki to jeden z elementów strategii marketingowej. Dobra strategia charakteryzuje się tym, że wyróżnia się na tle propozycji konkurencji. Dotychczasową obietnicę zamieniliśmy na „Stabilność i powtarzalność”. Do naszych zadań należało również stworzenie nowej definicji współpracy z klientami. Wyróżniliśmy trzy kluczowe hasła, które ją charakteryzują - to wsparcie biznesowe, bezpieczeństwo i zaufanie, czyli więcej niż standard. Firma staje się PARTNEREM SUKCESU swoich klientów.

Rebranding submarek pozwolił na skuteczniejsze dotarcie do węższych grup docelowych. PROMAR stał się symbolem stabilności. Marka, która komunikowała głównie kompleksowe zaopatrzenie, dziś znaczy dużo więcej. PROMAR to firma spełniająca światowe standardy, dlatego podbija rynek nie tylko w Polsce. Łomianki i światowe metropolie mają do siebie naprawdę blisko.
W ramach współpracy stworzyliśmy także film korporacyjny opowiadający o przedsiębiorstwie produkcyjno-usługowym
 marki Promar w Zawierciu.

WYNIK: Przekroczenie planu sprzedażowego o 300%!

 




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*