Cel: Gruntowny rebranding – promujemy najlepszy adres w Rybniku.
Gracze: NXT, agencja kreatywna i SAFE HOUSE – deweloper nowoczesnego budynku mieszkalnego.
Działanie: Inspiracją do stworzenia logotypu był styl art déco. W wykorzystanej przez nas stylistyce zasadniczą rolę odgrywa geometria i rygorystyczna estetyka. Zastosowanie tak kunsztownego rozwiązania pozycjonuje markę w sektorze PREMIUM. Kolor niebieski, którego użyliśmy w identyfikacji wizualnej, symbolizuje przestrzeń i bezpieczeństwo. To cenne atrybuty każdego mieszkania, oferowanego przez firmę SAFE HOUSE. Eleganckie logo, które wykorzystuje zabawę literniczą, dopełniły pozostałe elementy Corporate Identity, zachwycająco proste w formie.
Odświeżony komunikat: „Zdobądź swój klucz do miasta” sugeruje prestiż płynący z bycia częścią nowoczesnej, tętniącej życiem aglomeracji. Tu mieszkają tylko wybrani, tu chce się mieszkać.
Wynik: O tej inwestycji zrobiło się głośno.