Safe-house. Projekt strony internetowej

Branża deweloperska

Cel: funkcjonalna i użyteczna strona internetowa budynku developera, która pokazuje zalety mieszkania w centrum dużego miasta.

Gracze: NXT, jedna z najlepszych agencji marketingowych na Śląsku oraz Safe House, deweloper nowoczesnego budynku mieszkalnego w centrum Rybnika.

Działanie: zaprojektowanie witryny prezentującej zalety luksusowych mieszkań w centrum Rybnika.

Wartością tej witryny jest jej informacyjny potencjał. W komunikacji z klientem wykorzystaliśmy wiarygodne argumenty podkreślające korzyści z mieszkania w Rybniku pod wskazanym adresem. Użytkownik strony ma dostęp nie tylko do podstawowych wiadomości o ofercie lokalowej, ale również do wskazówek dotyczących lokalizacji sklepów, przychodni, placówek edukacyjnych, miejsc do aktywnego spędzania wolnego czasu. Wszystko to za sprawą specjalnej mapy, na której w centralnym miejscu umieściliśmy apartamenty SAFE HOUSE jako klucze do miasta. Prezentując ofertę klienta zadbaliśmy o to, żeby ukazała się na stronie pełnej elegancji i graficznej przejrzystości.

W ramach współpracy zajęliśmy się koncepcją i obsługą reklamowej kampanii wizerunkowej „Mikołaj mieszka na Rudzka 26". Jej celem było zwiększenie zainteresowania ofertą sprzedaży mieszkań firmy wśród potencjalnych klientów.
 
Narzędzia wykorzystane w kampanii to usytuowane przy najważniejszych drogach wyjazdowych z Rybnika billboardy, zlokalizowane na przystankach komunikacji miejskiej citylighty, reklama na drzwiach wejściowych centrum handlowego Plaza Rybnik, reklama na autobusach ZTZ Rybnik, reklama internetowa w portalu rybnik.com.pl, a także spoty w Radiu 90FM.

Wynik: zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej. Przeprowadzenie skutecznej kampani ATL.