Spomlek. Mozzarelka

Branża FMCG

Cel: Dobrze pokazać produkt, który wyróżnia innowacyjne rozwiązanie.

Gracze: Firma SPOMLEK, właściciel znanej marki SERENADA i my, prężnie działająca agencja marketingowa – NXT.

Działanie: Stworzyć minimalistyczny projekt, który skupi uwagę konsumenta na nazwie produktu.

Przygotowując opakowanie dla sera typu mozzarella, wiedzieliśmy, że to produkt, który na rynku zajmuje dość wąski sektor. Dlatego zamiast „wywarzać otwarte drzwi”, dostosowaliśmy się do panujących trendów graficznych. Dzięki opakowaniu utrzymanym w niebiesko-białej kolorystyce, dużej wizualizacji pomidorów i mozzarelli oraz klarownej nazwy, klient nie ma wątpliwości, po jaki produkt sięga. Wyjątkowość zarezerwowaliśmy dla zawartości opakowania. Mozzarelka jako pierwsza zawiera mniejsze, wygodne w jedzeniu kawałki sera, które od razu po wyjęciu z opakowania można przełożyć na kanapki.

Wynik: Mocne wejście produktu na rynek – nazwa będąca jasnym komunikatem innowacyjnej zawartości.




Otrzymaj darmową wycenę

email*

telefon*

usługa*

dodatkowe informacje*