Ekomex. wPunkt

Branża maszynowa

Cel: spójna koncepcja marketingu wystawienniczego dla dwóch odrębnych marek.

Gracze: NXT, śląska agencja marketingowa wraz z EKOMEX oraz REX-POL.
Działanie: opracowanie pojedynczej strategii marketingu wystawienniczego dla dwóch firm, które postanowiły połączyć siły na czas międzynarodowych targów. Stworzony przez nas projekt „wPunkt” komunikował, że w jednym miejscu potencjalni kontrahenci poznają kompleksową ofertę i zdobędą możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z dwoma firmami. Połączenie marek i spójny przekaz komunikatów wdrożyliśmy podczas Międzynarodowych Targów Przemysłu Mięsnego IFFA we Frankfurcie w 2016 roku. Uzupełnieniem tej synergii było zaprojektowanie i przygotowanie materiałów wizerunkowych, dedykowanych materiałów internetowych, które przyczyniły się do wzmocnienia wizerunku i szerszego przekazu dwóch dużych marek. Tak przygotowana koncepcja pozwoliła naszym klientom na zaprezentowanie się podczas ważnego wydarzenia w sposób unikatowy.

Wynik: imponujące statystyki dotyczące skuteczności podjętych działań promocyjnych.




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*