EUROCOLOR. BETTER+

Branża okienna

Cel: opracowanie i wdrożenie marketingu wystawienniczego.
Gracze: NXT, agencja kreatywna ze Śląska oraz EUROCOLOR, producent okien oraz drzwi.
Działanie: targi budowlane MADE EXPO w Mediolanie były ważnym wydarzeniem marketingowym dla naszego klienta. Opracowaliśmy wizję marketingu wystawienniczego uwzględniając kontekst globalnego rynku i różnic międzykulturowych. Nowa koncepcja wystawiennicza EUROCOLOR pod nazwą BETTER+, jak i samo stoisko, cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających. Dla wzmocnienia przekazu zaprojektowaliśmy komplet materiałów wizerunkowych, które prezentowały przewagi konkurencyjne firmy. Dużą rolę odgrywał film reklamowy oraz dedykowane zaproszenia internetowe, banery oraz pop-up’y. EUROCOLOR zaprezentował podczas tych targów innowacyjny system okien ENERGO+.

Wynik: dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów i kontrahentów międzynarodowych.





Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*