EUROCOLOR. Biznes Najwyższych Lotów

Branża okienna

Cel: kompleksowe opracowanie strategii marketingu wystawienniczego.
Gracze: NXT, agencja kreatywna ze Śląska oraz EUROCOLOR – producent okien oraz drzwi.

Działanie: jednym z najważniejszych wydarzeń w branży budowlanej są niewątpliwie targi BUDMA. Nie mogło tam zabraknąć firmy EUROCOLOR – wiodącego producenta okien oraz drzwi. Nasza agencja otrzymała zlecenie przygotowania i wdrożenia działań marketingu wystawienniczego. Zaprojektowane przez nas stoisko pokazało światu przewagi strategiczne firmy. Każdy, kto je odwiedził, dowiedział się, jak prowadzić biznes gwarantujący sukces. To wydarzenie wykorzystaliśmy również do zaprezentowania najnowszego modelu drzwi przesuwnych.

Wynik: wzmocnienie marki na tle konkurencji oraz wzrost sprzedaży.




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*