Cel: opracowanie strategii marketingu wystawienniczego.
Gracze: NXT, jedna z najlepszych agencji na Śląsku oraz GALMET, wiodący producent urządzeń grzewczych.
Działanie: jak zaprezentować systemy grzewcze, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów na targach branżowych? Za pomocą prostego i odważnego komunikatu: „Ciepło bez kompromisów. Standard, na który Cię stać”, który znalazł swoje odzwierciedlenie w minimalistycznej formie graficznej: stoisko zdominowała bezkompromisowa, surowa czerń, uzupełniona elementami o barwie soczystej czerwieni. Geometryczna ilustracja przedstawiająca człowieka w ruchu stała się symbolem matematycznej precyzji i zaawansowanej technologii, jaka charakteryzuje urządzenia producenta.
GALMET mógł liczyć na naszą kompleksowość: przygotowaliśmy całościową identyfikację wizualną, wdrożyliśmy projekt oraz nadzorowaliśmy produkcję materiałów poligraficznych i wizerunkowych, zaprojektowaliśmy i złożyliśmy biuletyn firmowy. Do naszych zadań należała również obsługa samego wydarzenia w ramach Public Relations.
Wynik: sukces firmy GALMET na targach, wzrost zainteresowania ofertą.