Promar. Po drugiej stronie smaku

Branża FMCG

Cel: przygotowanie i wdrożenie strategii marketingu wystawienniczego.

Gracze: NXT – najprawdopodobniej najlepsza agencja na Śląsku oraz PROMAR, lider rynku produkcji maszyn dla przemysłu spożywczego.

Działanie: firma PROMAR zleciła nam przygotowania do Międzynarodowych Targów IFFA we Frankfurcie, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży FMCG. Najważniejszym zadaniem było opracowanie kompleksowej strategii marketingu wystawienniczego. Zaprojektowaliśmy materiały wspierające działania promocyjne: karty podarunkowe, dedykowany landing page, reklamy prasowe oraz specjalne zaproszenia, jak również zadbaliśmy o wysoki standard ich wykonania. Stylistyka stoiska oraz wszystkie elementy wizualne zostały wzbogacone o opowieść o produktach utrzymaną w baśniowej retoryce. Świadomie zrezygnowaliśmy z typowych dla branży przemysłowej komunikatów, żeby zastąpić je magicznymi atrybutami, tajemną wiedzą, zwierciadłem i złotą koroną.

Wynik: plan sprzedażowy przekroczył poziom 300%.




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*