Cel: nowoczesny serwis internetowy adekwatny do rynkowej pozycji firmy i oczekiwań jej klientów
Gracze: NXT, kreatywna agencja marketingowa oraz Virtu – niekwestionowany lider branży FMCG
Działanie: stworzenie serwisu przyjaznego konsumentom, utrwalającego główny przekaz firmy - ułatwiamy życie.
Realizując zadanie skupiliśmy się na wyeksponowaniu największego atutu naszego klienta, jakim jest bogata oferta produktowa funkcjonująca w obrębie trzech marek. Asortyment został podzielony na kategorie, w efekcie znalezienie konkretnego dania stało się dziecinnie prostsze. Wzmocniliśmy także przekaz mówiący o tym, że Virtu ułatwia życie i daje możliwość samorealizacji podkreślając podmiotowość każdego człowieka. Wyrazicielem tej filozofii stał się hashtag #robcolubisz. Hasło wykorzystaliśmy jako nazwę odrębnej zakładki służącej budowaniu społeczności osób pełnych pasji i talentów. Tworząc treści, zastosowaliśmy narzędzia storytellingu, dlatego przedstawione historie są wciągające i ułatwiają odbiorcy utożsamienie się z konkretnym typem bohatera oraz… produktem.
Wynik: Intuicyjna i inspirująca do realizacji pasji strona lidera rynku FMCG, marki Virtu