Virtu. Rebranding

Branża FMCG

Cel: Stworzyć rozpoznawalną i polecaną markę dań gotowych, cenioną za łatwość
i szybkość przygotowania.

Gracze: NXT, skuteczna agencja marketingowa i jeden z producentów chłodzonych dań gotowych – firma VIRTU.

Działanie: Osiągnięcie spójności komunikacyjnej dzięki nowemu wizerunkowi marki.

Zbudowaliśmy strategię w oparciu o gruntowne badania marketingowe. Poznaliśmy atuty chłodzonych dań gotowych VIRTU. Rozpoznanie grupy docelowej, zwrócenie uwagi na jej potrzeby umożliwiło wskazanie w przestrzeni rynkowej miejsca dla marki VIRTU. Agencyjne wnioski zamieniliśmy w przesłanie: UŁATWIAMY ŻYCIE, a Ty RÓB, CO LUBISZ. W efekcie marka zyskała charakter, a jej klient wolność i poszukiwaną wygodę życia. VIRTU odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy od żywności gotowej wymagają przede wszystkim wysokiej jakości.

Realizacja strategii podniosła efektywność komunikacji firmy z klientem. Zanotowaliśmy większą rozpoznawalność marki w skali kraju oraz zdecydowany wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłych lat. Raport analiz rynkowych z 2016 roku, przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GFK potwierdził, że produkty marki VIRTU odnotowały największe udziały w zakupach polskich gospodarstw domowych.

Wynik: Wykreowanie lidera rynku dań gotowych w zaledwie 2 lata.

 

 

 

 

 




Złóż zapytanie ofertowe!

email*

telefon*

usługa*

budżet

dodatkowe informacje*