Trener ekspert posiadający autorskie metody edukacyjne i posiadający specjalizację tematyczną.
Odpowiada merytorycznie za oferowane usługi szkoleniowe oraz dobór kadry szkoleniowej.
To trener, dla którego liczy się konkret. Dlatego realizuje szkolenia ukierunkowane na zdobywanie i doskonalenie praktycznych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w prowadzeniu swojego biznesu.
Specjalizacja trenerska:
pozyskiwanie nowych klientów, techniki sprzedaży, techniki negocjacji, etykieta w biznesie
Doświadczenie:
Posiada wieloletnie doświadczenie w skutecznym pozyskiwaniu nowych klientów, w tym międzynarodowych korporacji. Sprawną komunikację z klientem zagranicznym umożliwia mu biegła znajomość trzech języków obcych: niemieckiego, hiszpańskiego i angieskiego. Swój sukces zawdzięcza perfekcyjnie opanowanym technikom sprzedażowym i negocjacyjnym. Jak nikt inny rozumie jak wielkie znaczenie mają aspekty kulturowe w sprzedaży na rynkach zagranicznych. Jest ekspertem do spraw etykiety w biznesie, autoptezentacji i robienia dobrego pierwszego wrażenia. Zna i realizuje proces on-boardingu przy rozpoczynaniu współpracy w koncernach międzynarodowych.
Zarządzając działem sprzedaży, odpowiada za wdrażanie systemów klasy ERP i CRM, kształtowanie cenników i tworzenie algorytmów sprzedażowych mających na celu maksymalne skrócenie procesu opracowania oferty. Przeprowadza walidacje w systemach ERP i CRM dla działów sprzedaży oraz prowadzi i przygotowuje do audytów dopuszczających firmy do wejścia do koncernów międzynarodowych.
W ostatnim czasie prowadził cykl szkoleń dla DEMARKO Sp. z.o.o z zakresu pozyskiwania nowych klientów, technik sprzedaży, optymalizacji i automatyzacji procesów sprzedażowych w oparciu o systemy klasy ERP/CRM.