Nasze szkolenia i usługi doradcze realizowane są na najwyższym poziomie. Potwierdzeniem tego jest uzyskany certyfikat SUS 2.0. Audyt został przeprowadzony przez niezależnych ekspertów z DEKRA Certification na przełomie października i listopada 2017 roku. Uzyskanie przez naszą agencję certyfikatu to nie tylko potwierdzenie jakości naszych usług.
Dla naszych obecnych i potencjalnych Klientów oznacza to przede wszystkim, że:
- nasze wewnętrzne procesy, standardy i metody gwarantują Klientom uzyskanie umówionego rezultatu realizowanych działań rozwojowych,
- kupując nasze usługi będą mogli korzystać z dofinansowania ze środków unijnych w ramach Bazy Usług Rozwojowych prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) (dawniej Rejestr Usług Rozwojowych - RUR).
Audyt koncentrował się na 4 obszarach:
- zarządzanie firmą,
- sposobu świadczenia usług,
- kompetencji kadry,
- organizacji i logistyki projektów.
Nowy Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 został wypracowany przez profesjonalistów, wykorzystuje doświadczenie rynkowe i eksperckie całego środowiska z obszaru usług szkoleniowo-rozwojowych. Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS SUS 2.0 to unikatowe rozwiązanie na polskim rynku, ponieważ:
- Nie koncentruje się na samym spełnieniu wymagań, a na rozwoju i ciągłym doskonaleniu usług.
- Odnosi się do efektów uczenia się i rozwoju oraz osiąganych wyników, jednocześnie zachowując dowolność praktyk służących ich osiąganiu.
- Zawiera szereg narzędzi wspierających jakość usług w formie rekomendacji.
- Skupia się na odpowiednim doborze kadry zapewniającej właściwą realizację usług.
- Nastawiony jest na sposób zarządzania firmą, kompetencje kadry odpowiedzialnej za realizację usług oraz sam proces świadczenia usług szkoleniowo-rozwojowych.
- Zorientowany jest na klienta, pokazując jakie praktyki firmy szkoleniowej prowadzą do zamierzonych rezultatów i zapewniają wysoką jakość wykonania usług.
NXT w sposób jasny i przejrzysty informuje o etapach związanych z organizacją szkolenia. W każdym momencie, jeśli pojawią się pytania lub wątpliwości, istnieje możliwość bezpośredniej rozmowy lub kontaktu elektronicznego z koordynatorem. Każdorazowe szkolenie dedykowane dla danej grupy przygotowywane jest według wewnętrznych standardów zapewniających wysoką jakość usługi.
- Przygotowanie oferty szkoleniowej poparte wstępną metaanalizą rynku.
- Rekrutacja na szkolenie otwarte lub zamknięte.
- Określenie szczegółowych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej i uwzględnienie oczekiwań w planie edukacyjnym.
- Przeprowadzenie szkolenia.
- Ewaluacja.
- Follow-up.
- Badania po okresie 3 lub 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (badania odroczone w czasie).

Każde szkolenie jest objęte wymogiem oceny jakości pracy trenera oraz zaplecza organizacyjnego. Uczestnicy również proszeni są o wypełnienie pretestu i postestu. Zastosowanie takich narzędzi diagnostycznych i oceniających pozwala organizatorom na ciągłe monitorowanie jakości usług szkoleniowych.