Zasady reklamacji

Edukacja jest obszarem, w którym należy ciągle podnosić jakość usług oraz obsługi. Obowiązująca procedura składania i rozpatrywania reklamacji w przejrzysty sposób gwarantuje, że pracujemy na najwyższym poziomie.

 

Każdy uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:

    • zostaną spełnione założone cele szkolenia,
    • zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację miejsca szkolenia odpowiada NXT),
    • prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
    • prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
    • w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
    • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.

 

Do pobrania „Regulamin reklamacji usługi szkoleniowej”

Do pobrania „Formularz reklamacji usługi szkoleniowej”




Otrzymaj darmową wycenę

email*

telefon*

usługa*

dodatkowe informacje*